Friday, February 20, 2009

Akuu Nda Dapat Tidor

Woii aku alumm tdurr nee,Its 1:43a.m. maseh membaca geograaaPEE . HaHa nda ku dpat tdur tdur ane wah . Lapar ku , cek2 blog mau jua an d update2 . Jap Tukar Subtitles Lu .

Heyy guys today i cant sleep . dont know why but it has something to do with cooo and ffeee . Hmph,I studied my geograPEE but suddenly,my tummy was speaking to me . haha not really , vibrate sajaa~Then kedapur smua makanannya yng ada pun kerupuk .Yang lain mesti main masak2. Aku wah mau makan nasi,mee,ayam gureng kh apakah tapi amah ku tdur udah .Jap2 napa tia betukar subtitlesnya ane haha . Sorry About that,soo I went to my amahh . I Said 'Bangun bah masakkan aku makanan lapar ku ne membaca buku nganya dari tdi'.My amah 'Ah apa ? ada tu dlam ice box' . Bowh apakan bangang jua ku tu . Eihh paksa th ku menahan diri daripada makan dan minum .Jeng~Jeng~ on lagu ku . Buka blog kurapak,haha banyak cacalielie.Ngam2 ada tia c dali message . Ea makai number 3G baru ******* . HaHa mau jua kn d spread tu .Off Laptop Main DefJamm ku , haha rugget bah fighting style durang kan ku Try . Ku testing2 rah bantal , pastu rah amah ku haha nada deyh . Kesian bah urang tdur tarus kana kacau .Abis men game,men psp lgi ku , wuu atu nda branti tangan ku tkan2 sini sana . HaHa Okay thats just about it . Byeee haha

No comments:

Post a Comment