Thursday, March 12, 2009

Arts And Crafts Club Featuring OGDC

Aizudden akan menjadi model tebaru d Brunei
Masuk P2F ah haha~

Swingggg
Here Comess My Reportt About The Tripp

Baju Ku Telampau Damit!

Banarnya aku ne kan ambil buddy sal ea nada transport an,Suddenly driver ku kana culik leh bapaku. Alahhh!!! Kali kata mama ku ea saja ngantar ohh oraite~ Lapas tu ku gtau ea ambil kawan ku tarus ah. Au Au Au katanya. Sudah ku kata jalan tempat laluan hospital atu...Ehh jauh jua lagi tu!malas kan mum pusing2 kau kata OGDC mesti pkul 2 kau pikir dakat kh OGDC atu?...

And thenn aku menjawab....Adeyyy tadi Te Au Au biskita ane lapas atu Te Pusing Pusing..Buleh akhir datang buh..Cigu mnuggu kami datang baru tah ea start

Mom replied..Atuu exhibition kah lepak tu mun akhir datang?Chaie kawan mu nada transport kah?Ngaleh2 mom pusing2 dari Hospital lapas atuu 'U' turn lagii.

Aku membalas dengan pressure..Au Tah!..Diamm tarus mommm and zoommm!!! ke Seria.
Aku message c budd, apolagize pasal aku nda dpat ambil ea sall mom ku beulah haha. Thenn c budd nda balas memang ea pun pressure kali haha.

Datang ke OGDC jumpa Miss Law mnuggu d entrance. Miss law suruh aku cari durang yang makan. Aku ke ideal, Tedangar bunyi lagu Dj Tiesto-Element Of Life..dalam pikiran ku shuffle kali durang ane haha adakah patut~Dah ku dtang pintu atu nda tebuka..patut th bekunci dari dalam wohh cuba pintu sebahalah-----yes dapat buka. Nyaman2 durang makan, aku duduk,Tlipun c hazlami tapi nda beangkat2 C aizudden creditnya low haha.

*SKip

Yeah sekarang kami berada di exhibition room. Yang paling siuk bagiku ialah rumah yang dapat beguyang2 atu earthquake~ C aizuden sma andrew wah suka main. HaHa then ada illusion ani,Kita masukkan kepala di lubang atu dan yang lain meliat..haha part ani payahkan explain hmphh apa buleh buat katawa la saja~Aku siuk2 mengambar lapas atu sudah ku lyat dalamnya memory cardnya nadaaa. Cuaii ehh rupanya tinggal di
SD/MMC/RS-MMC USB 2.0
. C amal minta gambar kali kata ku sorry mall nada be memorycardd..Then ea kata'Di Pahamkan'. HaHa cam marah ada jua usulnya.

Lapas atu kami makan d ideal,wafflesnya nyaman and tasty hingga menjilat jari eyoh~
Abis makan main swing then balik...

- E N D -

No comments:

Post a Comment