Thursday, March 12, 2009

Cigu Luang Vs Outsider

Tadi aku ma dreamer ke staff room. Jumpa Miss Law . Untuk animation computer thingy.. Lapas atu ada urang ane masuk nda tau sapa lah. Tarus menumbuk pintu. Perempuan lagi tu yo!~Bediri ea dapan Cigu Luang. Aku sama dreamer dangar lah apa ea kata rah Cigu Luang.This is the conversation between them.
Outsider:Cigu aku dangar cigu ngucap bapa ku banarkan?
Cigu L.:Manada cigu mngucap bapa mu
Outsider:Jangan kan tipu2 ne cigu,adi ku yang baritau rah aku
Cigu L.:Sejak bila jua cigu ngucap bapa mu

Ada 3 urang time atu. 2 lelaki dengankan perempuan itu. Yang sorang atu bediri sebalahnya.
Perempuan ane kan menumbuk cigu atu bah lapas atu lelaki yang diri sebalahnya ane D halangnya(Good Boy). Lapas atu d bawanya keluar prempuan atu.Last2nya D tumbuknya lagi pintu atu. Woahh...Kali cigu Luang d bukanya tie nya d lipatnya sleeve panjangnya. HaHa garang hantap dah ea toh. Keluar tarus ea dari staff room mencari prempuan atu.
Tapi nada tecari balik sudah ea.

Aku sama Sir Tim liat2 sha. C dreamer ketawa tah plang. Adoii memang kami jadi CNN.
Abis atu Cigu sanif sma cigu luang masuk klass kami.

Aku sama c dreamer nampak sudah durang mnuggu d pintu tapi kami ke Isabella haha. Manatau durang kana marah eatah kami BERUSAHA untuk avoid =].
Wahh Sooo Nicee haha
-E N D-

No comments:

Post a Comment