Tuesday, March 10, 2009

Free Time In School

Lepak bawah aircon

Lyat luar



1ST Term Test

Essay Competition

Rubbish Bin


Stalker
Stalking
Skoding
Nightmare..Awesome!
PsP(Burnout)

B.Mobile Baru

The Time
The Curtains
The Aircon
3 Urang Menyubuk Urang Mandi Disebalah
Banarnya Urang Kana Marahi Lah..Bukan Urang Mandi
The place where I seat



Ligo








Mubarak



PsP(PES Soccer)
PsP(Bleach)
PsP(Bleach)



Ane aku gambar2 saja haha~





Pressure Around Us

Yeay Mentos!









Illusion Of My Head
Cigu doris balum masuk,aku dali ma faiz keluar lah kajap taking photo shots
BMW
Kalau Sir Tim Bas Mini Wilayah haha~
Bowh knapa tesangkut pala mu izz

Smoking Is Forbidden By Law







aku ambil gambar ane pasal aku suka and kadang2 nada pa2 kan dbuat,gambar2 lah.HaHa ada yang ku gambar durang nda tau2 atu lah yang bagusnya tu nah natural!Ada yang posing. Waseehh..Aku start minat begambar time family photo kali. Ada urang ini ajar aku bagaimana shooting with cannon wahaha~ okays thats all.

End

No comments:

Post a Comment