Tuesday, March 10, 2009

Keepin It Low Profile

People kept asking me questions such as:-
Mar kau putus kah sma girl mu dah?
Byla kamu putus?
Cana buleh tu?

The same question over and over again.
And I hate to answer it. Wanna know whyy
Because it reminds me of the one whom I broke up with.
And if I dont want to tell you..Jangan jadi majajal. Majals.
Maybe psal aku nada mood kan bagitau,taupun ku mau lupakan ea.
Tapi maseh jua durang majal.,
Karett kau ne ehh
Au nda pa kau marr,kedekut
Karitt ehh kau nee share2 la.

Bukannya aku karet banarnya..aku nda mau gtau sal I just want to keep it all to myself.
Inda payah secara besar-besaran.

Advantages Kalau Inda Membaritau Urang And Keepin It Low Profile:-
Inda kana buli uleh kawan.
Parents will never even know.
When you broke up,people wont know and you can avoid all questionss that people asked.

Aku kalau ku putus sama exgf ku pun,manada ku gtau2 urang. Diam2 sha..Pandai tia durang tu automatic menanya aku. Jeng Jengg Kan jadi paparazzi kali? Aku punya hal lah tu.Lau nda mau ku membaritau ,jangan jua kan d paksaa ucap2 aku KARETT.
Okays =]

No comments:

Post a Comment